.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد. سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : دختر جوان ربیع فلاح جلودار ، استاندار اسبق مازندران صبح امروز دارفانی را وداع گفت . استاندار اسبق مازندران داغدار شد
شمال نیوز : دختر جوان ربیع فلاح جلودار ، استاندار اسبق مازندران صبح امروز دارفانی را وداع گفت .(ادامه)
شمال نیوز :: شهردار بابل که سال ۹۷ با استیضاح شهردار سابق توسط شورای شهر بابل و با هشت رأی انتخاب شده بود به دلیل برخی تخلفات مالی بازداشت شد .... شهردار بابل بازداشت شد
شمال نیوز :: شهردار بابل که سال ۹۷ با استیضاح شهردار سابق توسط شورای شهر بابل و با هشت رأی انتخاب شده بود به دلیل برخی تخلفات مالی بازداشت شد ....(ادامه)
مسن‌ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران
لیگ برتر بیستم از حیث داشتن بازیکنانی با بیش از ۳۵ سال یکی از عجیب‌ترین ادوار خود را پیگیری می‌کند؛ به طوری که در حال حاضر پنج بازیکن ۳۷ ساله در تعقیب سیدجلال حسینی با ۳۹ سال سن هستند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج  از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید .... فرزانه : فقط 15 درصد از وسعت استان مازندران برای سکونت مردم است / غیر بومی ها طبیعت و محیط زیست مازندران را تهدید می کنند
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید ....(ادامه)
شمال نیوز :  کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای.... رکود 15 ساله طرحی با 10 هزار شغل مستقیم در سوادکوه !
شمال نیوز : کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای....(ادامه)
پیام تسلیت ربیع فلاح جلودار به مناسبت رحلت آیت الله طبرسی
(ادامه)
شمال نیوز : حضور ربیع فلاح جلودار در وزرات جهاد کشاورزی ، فرصت مغتنمی برای مازندران به شمار می رود که می تواند با توجه به شناخت دقیق وی از چالش ها و راهکارهای بخش کشاورزی استان ، کشاورزی مازندران را از رکود فعلی خارح و رونق بحشد ..... استاندار سابق مازندران گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزرات جهاد کشاورزی
شمال نیوز : حضور ربیع فلاح جلودار در وزرات جهاد کشاورزی ، فرصت مغتنمی برای مازندران به شمار می رود که می تواند با توجه به شناخت دقیق وی از چالش ها و راهکارهای بخش کشاورزی استان ، کشاورزی مازندران را از رکود فعلی خارح و رونق بحشد .....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه در همه جا و کشورمان، مناطق به صورت زنجیره وار به هم وابسته اند، گفت: رئیس جمهورکشورمان در استان سمنان بحث انتقال آب خزر را مطرح کردند که تا به حال هیچ کارشناسی برای انتقال این آب نظر مثبت نداد..... ماجرای پیغام ربیع فلاح درباره محل دپوی زباله به نماینده آمل/ انتقال آب خزر به سمنان ، زیان غیر قابل جبران برای مازندران است
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه در همه جا و کشورمان، مناطق به صورت زنجیره وار به هم وابسته اند، گفت: رئیس جمهورکشورمان در استان سمنان بحث انتقال آب خزر را مطرح کردند که تا به حال هیچ کارشناسی برای انتقال این آب نظر مثبت نداد.....(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در ادامه انتصابات خود مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب کرد. مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران در ادامه انتصابات خود مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد با تعیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، تغییرات در فرمانداری ها و بخشداری های استان شتاب بیشتری گیرد و برخی از ادارت کل در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیز دستخوش تغییرات شود ..... معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران منصوب شد + رزومه
شمال نیوز : به نظر می رسد با تعیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، تغییرات در فرمانداری ها و بخشداری های استان شتاب بیشتری گیرد و برخی از ادارت کل در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نیز دستخوش تغییرات شود .....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران با اشاره به پیشینه خود در سازمان جنگل ها گفت : افتخار بنده این است که اکنون در کسوت بازنشستگی خادم فعالان این حوزه در استان هستم..... ربیع فلاح جلودار : خروج همیشگی من از کشور کذب است / به انگلیس نرفتم
شمال نیوز : استاندار اسبق مازندران با اشاره به پیشینه خود در سازمان جنگل ها گفت : افتخار بنده این است که اکنون در کسوت بازنشستگی خادم فعالان این حوزه در استان هستم.....(ادامه)
شمال نیوز : محسن کبود فیروزجایی شهردار بابل از سوی اعضای شورای اسلامی شهر با هفت رای عدم اعتماد برکنار شد و در همین جلسه سید مجتبی حکیم در حال حاضر ....

شهردار بابل روی تخت بیمارستان برکنار شد/ داماد امام جمعه بابل شهردار شد / مخالفان و موافقان کبود چه کسانی بودند ؟
شمال نیوز : محسن کبود فیروزجایی شهردار بابل از سوی اعضای شورای اسلامی شهر با هفت رای عدم اعتماد برکنار شد و در همین جلسه سید مجتبی حکیم در حال حاضر .... (ادامه)
شمال نیوز : نخبه مازندرانی با اعلام اینکه سه بار درخواست ملاقات عمومی با استاندار مازندران را به مدیر دیگری حواله دادند که در نهایت برای پیگیری طرح‌هایم با بروکراسی اداری مواجه شدم.... نخبه مازندرانی : اجازه دیدار با استاندار را به من نمی‌دهند !
شمال نیوز : نخبه مازندرانی با اعلام اینکه سه بار درخواست ملاقات عمومی با استاندار مازندران را به مدیر دیگری حواله دادند که در نهایت برای پیگیری طرح‌هایم با بروکراسی اداری مواجه شدم....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار نكا امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد؛ اما برخلاف همه آئين‌های توديع و معارفه، غايب بزرگ اين مراسم فرماندار سابق نكا بود كه قرار بود امروز مراسم تكريم از وی برگزار شود. توديع و معارفه‌ فرماندار جدید نكا در غياب فرماندار سابق
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه فرماندار نكا امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد؛ اما برخلاف همه آئين‌های توديع و معارفه، غايب بزرگ اين مراسم فرماندار سابق نكا بود كه قرار بود امروز مراسم تكريم از وی برگزار شود.(ادامه)
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است.



شیرینی های مازنی ها بیش از تلخ کامی بود
سال 96 هم همچون سال‌های گذشته سالی پر از فراز و نشيب و اخبار خوب و بد برای استان مازندران در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سياسی، اقتصادی و ورزشی بوده است. (ادامه)
استقلال فاتح دربی هشتاد و ششم شد / آبی‌ها انتقام بازی رفت را گرفتند
دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به سود استقلال به پایان رسید. (ادامه)
گازرسانی به 7 روستای دهستان بخش مركزی نكا در دهه فجر
فرماندار نكا از گازرسانی به هفت روستای دهستان بخش مركزی نكا خبر داد و گفت: اين پروژه همزمان با دهه فجر در نكا به بهره‌برداری می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : تمامی اعضا اذعان دارند اگر روند قانونی برای اجرای حکم آقای صمدایی اجرا شود کسی مخالفتی ندارد و اگر استاندار حکم را طبق قانون صادر کند ما همراهی می‌کنیم و  با صمدايى نهايت همکاری را داريم و تا جایی که اين موضوع در حضور مديركل شهرى نيز اعلام شد.... حسینی : مدیریت شهری بهشهر در بلاتکلیفی بسر می برد !
شمال نیوز : تمامی اعضا اذعان دارند اگر روند قانونی برای اجرای حکم آقای صمدایی اجرا شود کسی مخالفتی ندارد و اگر استاندار حکم را طبق قانون صادر کند ما همراهی می‌کنیم و با صمدايى نهايت همکاری را داريم و تا جایی که اين موضوع در حضور مديركل شهرى نيز اعلام شد....(ادامه)
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند..... استاندارانی که رفتند و آنهایی که آمدند !+ جدول
شمال نیوز : با شروع دولت دوازدهم شاهد این بودیم که برخی استاندارن جابه جا، برخی رفتند و سکان تعدادی از استانها هم استاندران جدید گرفتند.....(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت که احکام 246 مشاور استانداری و فرمانداری های این استان را به دلیل نداشتن ساختار قانونی و دستور کار لغو کرده است .

لغو احکام 246 مشاور از سوی استاندار مازندران
شمال نیوز: استاندار مازندران گفت که احکام 246 مشاور استانداری و فرمانداری های این استان را به دلیل نداشتن ساختار قانونی و دستور کار لغو کرده است . (ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است..... روند انتخاب استانداران متوقف شد؛ ۸ استان کشور در بلاتکلیفی + جدول
شمال نیوز : سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.....(ادامه)
روند انتخاب استانداران متوقف شد + جدول
سخنگوی وزارت کشور در حالی از تغییر فرمانداران سراسر کشور تا پایان بهمن‌ماه خبر داده که هنوز تکلیف ۸ استان کشور مشخص نشده، استاندارانشان انتخاب نشده‌ و همچنان معلق مانده است.(ادامه)
شمال نیوز : از سویی یک منبع آگاه به « شمال نیوز » گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد ..... حالا «بهشهر» سه شهردار دارد !
شمال نیوز : از سویی یک منبع آگاه به « شمال نیوز » گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام 4 عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد .....(ادامه)
تسهیلات پرداخت شده، رونقی در تولید مازندران ایجاد نکرد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: تسهیلات پرداخت شده، رونقی در تولید مازندران ایجاد نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند..... هشت استاندار جدید در انتظار تصمیم هیئت دولت دوازدهم
شمال نیوز : در حالی که از آغاز به کار دولت دوازدهم تا کنون 23 استاندار تعیین تکلیف شده اند هشت استان دیگر در انتظار تصمیم وزارت کشور برای انتخاب استاندارانشان هستند.....(ادامه)
منطقه آزاد تجاری فعلا برای شرایط اقتصادی کشور تاثیر مثبتی نداشت
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق آزاد قرار بود سکوی صادرات باشند اما هم اکنون فقط به منطقه‌ای برای خرید و فروش برخی اجناس داخلی و بیشتر اجناس خارجی شده‌اند و فعلا برای شرایط اقتصادی کشور تاثیر مثبتی هم نداشته‌اند. (ادامه)
 استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند.

۱۰ استاندار دولت یازدهم، جابجا شدند/ ۵ معاون استاندار، ارتقا یافتند / تکلیف ۸ استان مشخص نیست
استانداران ۲۳ استان از ۳۱ استان کشور در دولت دوازدهم مشخص شدند اما در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قم، کرمان و همدان همچنان استانداران دولت یازدهم سکاندار امور اجرایی هستند. (ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ...









از کنایه آیت الله طبرسی تا غیبت نمایندگان مرکز استان/ مقایسه جالب مازندران با اروپا توسط وزیر کشور/ وعده بزرگ و دست یافتنی استاندار
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور،نماینده ولی فقیه در مازندران، فرمانداران، نمایندگان و مدیران کل در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. و در ادامه ... (ادامه)
وزیر کشور دقایقی پیش به همراه معاون سیاسی خود وارد فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری شد.

وزیر کشور وارد مازندران شد + برنامه‌ها
وزیر کشور دقایقی پیش به همراه معاون سیاسی خود وارد فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.